E-postmarkedsføring
  
  
        
        
        Via e-postmarkedsføring kan du blant annet sende nyhetsbrev, triggermail, personalisert innhold og budskap spisset mot dine målgrupper.
        E-postmarkedsføring er en av de mest kostnadseffektive og fleksible kanalene du kan jobbe med. Med enkle grep kan du sikre jevn rekrutering av nye e-postadresser, noe som gjør at effekten av kanalen øker.
Vi tilbyr ulike tjenestepakker for deg som ønsker å få mer ut av din e-postmarkedsføring. 
Hvordan komme i gang med e-postmarkedsføring
Vi starter med en workshop hvor vi sammen med deg ønsker å:
	- Avklare formål - Hvordan skal e-postmarkedsføring best tjene dine målsetninger?
 
	- Definere strategi, basert på formål
 
	- Avklare hvordan du skal kommunisere med din målgruppen ved hjelp av e-post
 
	- Se på hvilke muligheter dere har med e-postmarkedsføring – styrker/svakheter
 
	- Finne rett e-postsystem (pris, funksjonalitet, etc)
 
	- Se på hva dere trenger å ha på plass for å komme i gang så raskt som mulig
 
Implementering av e-postmarkedsføring
Du har klart for deg hva du ønsker å formidle, men trenger en ekstra hjelp for å få det hele gang.
	- Vi setter opp e-postsystemet (opprette brukere, tilganger, etc)
 
	- Vi oppretter e-postlister
 
	- Vi Importere e-postadresser (om dette finnes fra før)
 
	- Vi setter opp Analytics-tracking
 
	- Vi designer e-post templates som passer til din bedrifts profil
 
	- Vi setter opp påmeldingsskjema
 
	- Vi setter opp triggereposter på e-postlistene
 
	- Vi opprette påmeldingsside (f.eks. konkurranseside)
 
	- Vi Implementere popup med påmeldingsskjema til nyhetsbrev
 
Hvordan kan du selv administrere e-postmarkedsføringen din
Vi gir deg opplæring i hvordan du selv kan administrere e-postmarkedsføringen din.
Du vil få praktisk erfaring med hvordan du lager nyhetsbrev, lager design, gjør A/B-tester og analyserer effekten.
	- Lær hvordan du selv kan styre e-postmarkedsføringen din
 
	- Send nyhetsbrev – (her starter vi så fort vi har fått inn nok e-postadresser)
 
	- A/B testing
 
	- Test emnelinjer
 
	- Test CallToAction
 
	- Test innholdet
 
	- Lær når er det best å sende nyhetsbrev
 
Oppfølging av din e-postmarkedsføring
Vi ønsker å være en sparrepartner for våre kunder, og regelmessig oppfølging og rapportering kan bidra til å utvikle strategi og sørge for at din e-postmarkedsføring leverer optimalt.
Med oppfølging har vi som målsetning å:
	- Optimalisere markedsaktiviteten
 
	- Holde dere oppdatert på nye produkter og tjenester
 
	- Teste ut flere løsninger
 
	- Se på hvordan vi kan kombinere flere markedskanaler
 
	- Alltid være tilgjengelige til å svare på spørsmål
 
Er du interessert i e-postmarkedsføring og ønsker å vite mer? Ta kontakt.