Gå til innhold
Søk

The Customer Engagement Mindset: A Wake-Up Call for 85% of Companies



The Customer Engagement Mindset: A Wake-Up Call for 85% of Companies

Under Netlabs deltagelse på Sitecore Symposium Las Vegas 2014 fikk jeg presentert Sitecores Customer Maturity Model. Den gav meg en liten AHA-opplevelse ved at modellen klarte å visualisere viktige steg i kampen om livstidskundene, og hvor barrièren ligger for de fleste av oss.

Oktober 2014 dro vi en god gjeng kollegaer til USA på Sitecore Symposium i Las Vegas. I tillegg til en fantastisk opplevelse blant kollegaer, fikk vi med oss mange gode foredrag og presentasjon, samt lanseringen av Sitecore Experience Platform, versjon 8. Dette var også første gangen jeg prøvde meg på "Sketchnoting" under konferansen og funket på hukommelsen som bare det (etter tips fra Mental Notes - Vision trumps all other senses and is the most direct way to perception) .

Under Sitecore Symposium dagene fikk vi alle deltagerne utdelt boken "Connect" - en fantastisk god bok om hvordan bruke data og opplevelses markedsføring for å skape livstidskundene. 

Anbefaler dere å lese blogg innlegget "The Customer Engagement Mindset: A Wake-up Call for 85 % of Companies" av Lars Petersen - Head of Business Optimization Services, Sitecore Corporation. Utdrag og lenke ligger under..

Happy reading!

Kathrine Bjerke, Netlab

Blogginnlegg Lars Petersen utdrag

THE CUSTOMER ENGAGEMENT MINDSET: A WAKE-UP CALL FOR 85% OF COMPANIES

We recently researched 1,000 organizations and found that 85.4 percent are in the first stages of customer experience maturity -- operating static websites and sending the same email messages to all recipients. We also found that 52 percent haven’t optimized for mobile devices, even though mobile browsing is on track to exceed desktop by the end of this year. Ramping up your approach to customer experience means meeting your customers in the context they need and prefer while using personalization to create a more relevant experience. 

Les hele blogginnlegget her