Gå til innhold

Skap rike
digitale historier.
Gjør det selv.

Enkelt.

DigiStory

Eksempler

DigiStory-brukere

Logo - Boen Logo - Eliteserien Logo - Franzefoss Logo - Johnson and Johnson Logo - Jotun Logo - Kristiansand Kommune Logo - Misjonsalliansen Logo - Norgesgruppen Logo - Rambøll Logo - Redningsselskapet Logo - Stendi Logo - Tussa Kraft Logo - Viking Bad Logo - Nekkar Logo - Oslo Universitetssykehus Logo - Sørlandet Sykehus Logo - Mental Helse Logo - Askøy kommune Logo - Nord Universitet Logo - Scandic Hotels Logo - Molde kommune

Publisér overalt

Historien publiseres på ditt domene og fungerer helt uavhengig av din eksisterende plattform. Den kan deles i SoMe, på nettsiden din eller i e-post med lenke som peker til ditt domene

Verktøyet kommer med 3+ millioner bilder og videoer du fritt kan bruke.

"Vi har brukt DigiStory ved flere anledninger og er veldig fornøyd med verktøyet. Formatet gir oss levende historier som virkelig blir lagt merke til."

Logo - Redningsselskapet

"Vi har brukt DigiStory ved flere anledninger og er veldig fornøyd med verktøyet. Formatet gir oss levende historier som virkelig blir lagt merke til."

Logo - Redningsselskapet

"Vi har brukt DigiStory ved flere anledninger og er veldig fornøyd med verktøyet. Formatet gir oss levende historier som virkelig blir lagt merke til."

Logo - Redningsselskapet

Bruksområder

  • Produkter og tjenester
  • Redaksjonelt innhold
  • Salgs- og markedskampanjer
  • Årsrapporter
  • Prospekter
  • ..og mye mer!

Har du spørsmål eller ønsker en demo?

post@digistory.no

474 89 979

..eller fyll ut skjema så tar vi kontakt med deg

(error)

(error)

(error)

Ofte stilte spørsmål

Formatet kan gi en mer følelsesbasert leseropplevelse, som bidrar til å holde på oppmerksomheten. DigiStory fungerer i alle mulige kanaler slik at du kan gi publikumet ditt en distraksjonsfri og intens opplevelse av budskapet.

Dette formatet holder på leseren lenger sammenlignet med tradisjonelle nettsider, og 90% av brukerne scroller i snitt til bunnen av storyen.

Ja, du kan lenke til storyer i alle digitale kanaler

Nei, men storyene du lager kan publiseres på nettsiden.

Ja. DigiStory er et frittstående verktøy som gir deg en unik lenke for hver story du lager. Storylenken kan deretter publiseres i samtlige publiseringsverktøy.

Ja. Du kan lenke til storyer i alle digitale kanaler.

  1. Logg inn i DigiStory
  2. Opprett storyen
  3. Legg inn det du ønsker av bilder, tekst og video
  4. Lagre og publiser i den kanalen du ønsker!

Ja. DigiStory vil være på et subdomene, og ofte vil storien lenke til hoveddomenet, og vise versa. Dette heter «interlinking», og er en etablert SEO-strategi. I tillegg til å ivareta SEO, ivaretar du noe viktigere: Opplevelsen som målgruppen har av ditt budskap!

Ja. DigiStory gir deg en lenke som du kan publisere i alle kanaler du ønsker. Typiske kanaler er Facebook, LinkedIn, Instagram, osv.

Vi trenger din logo, farger og font (profilhåndbok), og et navn på subdomene. I tillegg trenger vi epost-adressen til deg som skal bruke systemet. Ta kontakt ved å fylle ut skjemaet nedenfor!

Du kan selvfølgelig også ringe oss, eller sende en epost.